Suprabaits - návnady a nástrahy pro ryby
Nahrávám...

Info od vody

Výprava snů

Výprava snů       Na polovinu září jsme měli s otcem zamluvený týdenní rybolov na malém ostrově na revíru Sahara. Tuhle vodu jsme navštívili již dvakrát, ale bez nějakých větších úspěchů. I když je pravda, že jsem zde na druhé výpravě zdolal kapra o váze 25,5kg a celkem jsme udělali 6 záběrů. Nicméně první výpravu jsme ze Sahary odjížděli bez záběru. Tehdy jsme ještě chytali na boilies jiných značek. Tuhle výpravu jsme chtěli udělat změnu a hledali jsme jinou nástrahu. Čirou náhodou jsme zjistili, že nedaleko od nás je celkem mladá menší firma Suprabaits, a že pár lidí z okolí na…

Jednodenní masakr

Zasloužené volno v práci mě vytáhlo k vodě a volba byla jasná…. Dyje 6! Po ranním příjezdu k vodě a zavezení nástrah se rozběhl brutální kolotoč záběrů, které se opakovaly asi po 45 minutách a za dobu 10 hodin chytání se mi povedlo dostat na podložku asi 13 ryb. Největší kapr 102cm a krásných 15,5kg. Poté následovali další a to 96cm 13,6 kg a 90cm 12 kg a plno dalších. Nejmensi kapr se pyšnil 64 centimetry. Zkrátka, neuvěřitelný masakr!  Domů, zpět k mé milované ženě jsem se vrátil vyřízený více než po 12 hodinové směně v práci ale nadmíru spokojený a šťastný.    :-)…

Váhově nadprůměrná výprava

Konečně jsme se utrhli na delší výpravu a dobře jsme udělali. S sebou jsme vzali již léty prověřený Prehistoric, který jsme si vysušili, dále Spiceliver a všemi opomíjený Sweet Action. Počasí bylo jak na houpačce, proto jsme si Sweet Action vzali do zásoby, kdyby voda přeci jen trochu prochladla. První ryba přišla asi hodinu po nahození a to na Sweet Action. Kapřík nad 10 kilo udělal radost. Poté byl relativní klid.. Avšak Prehistoric ze začátku ihned začal fungovat. Avšak váhově jsme se nemohli dostat nad deset kilo. Proto, jsme se rozhodli snížit dávku krmení. To se vyplatilo, jelikož…

Ve znamení aprílového počasí

Jako je nám již podobné, článek začnu tím, že po všech povinnostech na firmě jsme se konečně dostali k vodě. :-) Z důvodu nedostatku času, jsme zvolili soukromou vodu. Začátkem dubna to již vypadalo, že celý duben vydrží teplý a proto jsme plni odhodlání vyrazili na naší výpravu.. Den před odjezdem, kdy jsme se podívali na předpověď počasí, nám trochu zamrzly úsměvy, jelikož denní teplota 6 stupňů a noční teplota pod bodem mrazu, není zrovna to, na co by ryby po docela teplých dnech reagovaly pozitivně. V 8 hodin ráno, při nakládání věcí nám teploměr ukazuje 2,5 stupně :-D Díky nezdolné víře…

Green Hell na víkend

Zdravíme chlapce do Plzně!!!! Již z jara jsme Jirkou Buchtem načnuli myšlenku, že bychom vzali holky k vodě. Po velkém ničení mozkových závitů kam jet, aby byl klid, nikdo nás nebuzeroval, netahali výbavu lodí nebo na vozíku a současně tak nemučili holky se stěhováním, jsme se rozhodli pro prodloužený víkend opět v Maďarsku. Lokalita byla vzhledem k jarnímu výletu jasná. Jedem na GreenHell. Sedli jsme si tentokrát nahoru do hustších leknínů. Když to shrnu kolem a kolem….. Slíbili jsme děvčatům kopu slunce, grilovačku a relax. Ještě před odjezdem hlásili teploty nad 30 stupňů po celou dobu pobytu. Zdejším rybám to nevadí. Byl jsem tudíž…

Maďarský osobák

Zdravím výrobnu Suprabaits :-) Po delší době jsme se konečně dostal na delší výlet k vodě. Z jara mi sdělil kamarád informaci, že navštvíl jednu krásnou vodu v Maďarsku. ,,Těch tam je, říkal jsem si .“ Když mi však popsal, že zde plavou ryby i nikdy nechycené a že na jaře tam strávil týden bez ryby (!?), můj zájem značně vzrostl :-) Jsme blázi no :-D  Takže, slovo dalo slovo a vyrazili jsme na podzimní boj. Moc informací o vodě jako takové jsem neměl. Vycházel jsme pouze z pár ,,tipů“ a to: Málo záběrů, pohyblivé a rozmanité dno s hloubkami…

Dva dny na svazu

Po dlouhé době jsem si mohl udělat aspoň dva dny volna a tak plán zněl jednoznačně. Dva dny na stojaté svazové vodě. Počasí mi moc nepřálo, jelikož byl březen, teplota vody byla něco málo přes 7 stupňů a foukal silný studený vítr. Nástrahu jsem zvolil boilies Spiceliver a doplnil ho pop-up boiliesem spiceliver. Je to sice čistá masovka, ale nebojím se ho používat i do studené vody.. Moje rozhodnutí se vyplatilo a v noci se na podložku podíval pěkně divoký kapřík s váhou 10 kg. Po vyfocení a puštění, jsem již nenahazoval, a doufal jsem, že ryby jsou stále na mém krmném…

12 hodin k neuvěření

Tomáš Měcháček nám poslal pár fotek od vody s příjemným reportem :-) ,,I přes ukrutná vedra, se podařilo asi 40 ryb, avšak balili jsme se narychlo a ani jsme v tomto vedru nepředpokládali, že by to měl být takový mazec, tak jsme zrcadlovku nechali doma a vyrazili jen s mobily ... Kolegy sedící vedle nás jsme díky Prehistoric od Suprabaits značně znervóznili. Po slovech -to není už možný - odešli od vody předčasně s jedním kaprem na kontu :-D Ukázalo se opět, že Prehistoric od Suprabaits funguje skvěle. Díky moc kluci. Tomáš.

Překvapivá výprava

Pro tuto výpravu jsem zvolil menší stojatou vodu o které jsem měl informace,že se zde velcí kapři moc nechytají. Přijmul jsem výzvu a vyrazil jsem na dva dny. Jelikož jsem nechtěl hodně záběrů od menších ryb, zvolil jsem menší krmnou kampaň jen pár kuliček k montáži. Jako nástrahu jsem zvolil boilies Sweet Krill, které jsem již víc nezatraktivňoval. První den jsem byl úplně bez záběru, ale druhý den se na mne usmálo štěstí a já během dne a večera zdolal 5 kaprů mezi 8-16kg. Největší ryba přišla jen pár hodin před koncem výpravy a utvrdila mne v tom, že je…

Výprava na řeku

Je polovina března a já už se nemohu dočkat,až opět potrápím kapříky po jejich zimním odpočinku. Vyrážím trochu riskantně na menší řeku,která má podle předpovědi teplotu pouze 6 stupňu. Proto volím čerstvě rolované boilie sweet krill zalité boosterem stejné příchutě a přibaluji i popup sweet krill. Před sebou mám zhruba 12 hodin lovu a tak musím nástrahu i vzhledem k teplotě vody maximálně zatraktivnit. První záběr přichází po necelých dvou hodinách a první menší šupináč je na podložce. Druhý záběr přichází těsně před balením a podle tahu to vypadá na větší rybu. Po cca pětiminutovém boji podebírám opět šupíka,…

Trápení na řece

Tuhle rybářskou výpravu jsem si naplánoval na necelé dva dny. Jako nástrahu jsem zvolil fish action a přibaluji i obalovací těsto pro případ, že ryby nebudou chtít spolupracovat. K vodě jsem dorazil po obědě. Na jeden prut nastražuji 2x20mm fish action a na druhý volím jednu kuličku 20mm fish action obalenou těstem. Záběr na sebe nenechá dlouho čekat a sotva stihnu dopít první pivko, prut se rozjíždí. Záběr přišel na kuličku obalenou v těstě a i když se jedná o kapřího dorostence,tak nahazuji prut se stejnou nástrahou. To co se dělo dalších několik hodin, nebralo konce. Záběry přichází jeden…

Premiéra Prehistoricu

Ve volnu mezi turnusovými směnami jsem prvně naválel novou směs prehistoric, které hodně věřím.Tuto směs jsem sestavoval tak, aby nebyla příliš atraktivní,ale přitom tak dokonalá, aby přelstila větší kapry. Jestli se to povedlo ukáže čas,nicméně jsem byl hodně nedočkavý ji prvně otestovat. Než s ním podniknu první delší výpravu,rozhodl jsem se ho zkusit na místní malé řece. Na lov jsem si vyhradil pouze čtyři hodiny po práci. Po příjezdu již byla skoro tma a já nahodil oba pruty k protějšímu břehu na vzdálenost zhruba 15 metrů. Jelikož tahle říčka má nejlepší roky dávno za sebou a kapři se zde…

Návrat na řeku

Začátkem září jsem se vydal opět na řeku Berounku. Po příjezdu na místo mě nemile překvapilo velké množství rybářů. Takové situace nemám rád,ale protože jsem měl na lov maximálně dva dny, nechtěl jsem se zabývat hledáním nového místa, v jiném úseku řeky. Místo,které na mě jak se říká zbylo,nebylo z mého pohledu příliš atraktivní, ale co se dá dělat.. I přes to,že bylo září, teploty přes den byly stále celkem vysoké. Taktika byla jasná. Krmením stahnout ryby od ostatních rybářů. To se podařilo, ovšem ne tak,jak bych si přál.Zakrmil jsem větším množstvím halibut pelet a přihodil ke každé montáži zhruba…

Nevyzpytatelná Berounka

Vždycky když jedu na řeku berounku, mám smíšené pocity. Tahle řeka je jedna z nejhezčích u nás,ale dokáže hodně potrápit nejednoho kapraře. Já osobně k ní mám respekt. Jednu výpravu neuděláte ani záběr a další výpravu to může být přesně naopak. Něco podobného se mi nedávno stalo. Vyrazil jsem na berounku v pondělí ráno a ukončení výpravy jsem měl naplánováno na úterý večer.Jako nástrahu jsem zvolil spiceliver. Po celou dobu výpravy jsem neudělal ani záběr a se sklopenou hlavou berounku opouštěl....Jsem hlava paličatá a tak jsem o týden později naplánoval odvetu.Zvolil jsem stejné místo,zhruba stejně dlouhou výpravu a stejnou nástrahu.…

Noční tažení

Kvůli pracovním povinnostem ve výrobně, jsme si tuhle výpravu s Jirkou rozdělili na dvě etapy. On odjel na jednu noc k vodě a já se věnoval rolování boilies. Domluveni jsme byli,že ho vystřídám také na jednu noc. Volba padla na boilies spiceliver. Během rolování do nočních hodin dostávám zprávu, že kapři jsou na stojáku při chuti a už se těším,jak Jirku další den po obědě vystřídám. Nakonec, aby taky ne. Místo již mám od Jirky rozkrmené. Jirku střídám s malým spožděním okolo 16 hodiny a nastražuji spicelivera pod háčky. První záběr přichází okolo desáté hodiny večer a do rána zdolávám…

Jarní trápení

Bylo 20. května, teplota strmě stoupala nahoru a my jsme se rozhodli, zkusit naší největší tekoucí svazovku. Ano, zdálo by se to jako čiré šílenství v tomto ročním období, ale pracovní povinnosti nám neumožňovaly využít jiný termín. Měli jsme na nějaký, byť sebemenší úspěch jen 3 dny. Přijeli jsme na místo. Řeka skoro netekla, lodní doprava kvůli malému stavu vody byla zastavena a my věděli, že je zle. Pod háček jsem dal boilies Spiceliver a kolega Fish action. První den se nic zásadního neudálo, krom pár tloušťů. Pár rybářů, kteří seděli opodál, byli také bez záběru a my již v úspěch…

Ledová výprava

Začátkem dubna jsem uskutečnil nočku na nedalekém stojáku. Počasí nebylo ještě na ryby ideální.Denní teploty nepřekračovaly 6 stupnů a sem tam i zasněžilo. V noci byly teploty kolem nuly. Nástrahu jsem zvolil spiceliver obalený v těstě. Svatý Petr asi chtěl,abych se vyspal a nemrzl venku a tak mi žádný záběr neposlal.  Ráno ovšem přišly dva rychlé záběry po sobě a tak jsem nakonec výpravu opouštěl s dvěma kapříky na podložce. Díky svatý Petříku.   Za Suprabaits David "klitosaurus" Pešík